KometaOrszágútPálya

Tamási Kerékpáros Napok és utánpótlás pálya OB

Tíz év kihagyás után első alkalommal rendezte meg a Tamási BringaSport a Tamási Nemzetközi Kerékpáros Napokat augusztus 18-19-én, ennek keretében négy verseny zajlott le, melyről a szervezők küldtek részletes beszámolót:

Augusztus 18-án egy utánpótlás mezőnyversenyt rendeztünk U15-U17-U19 korcsoportok részére igazolt kategóriában a Tamási-Nagykónyi-Meggyespuszta-Újireg-Iregszemcse-Tamási útvonalon. A verseny alatt félpályás útlezárást, rendőri, motoros kíséretet biztosítottunk. Rajthoz álltak a Kontekt-DKSI a Kőbánya Cycling Team, a KSI, a Lotus Cycling Team, a Szekszárdi Szabadidős Kerékpáros Egyesület, a Szenyor Kerékpáros Szabadidő Egyesület és a WV De Ijsselstreek NL bringásai. A versenyzőket minden korcsoportban éremmel díjaztuk. A díjakat Széles András, Tamási Város alpolgármestere adta át.

Augusztus 19-e délelőtt a Tamási Velodromé volt a főszerep, itt került -immár másodszor- megrendezésre csapatunk által a Magyar Utánpótlás Pálya Országos Bajnokság. A versenyen 200, 500, és 1000 m-en indultak versenyzők, U9-U15 korosztályban, fiúk és lányok egyaránt megmérettették magukat. A rajtvonalnál a Szenyor Kerékpáros Szabadidő Egyesület, a KSI, a Kőbánya Cycling Team, a Superior MTB Team, a K3SE, az FTC, a Szekszárdi SZKE, a Pécsi JKE és nem utolsó sorban a Tamási BringaSport versenyzőinek szurkolhattunk. A versenyzőket a Magyar Kerékpáros Szövetség által erre a versenyre készített éremmel, illetve az első helyezettet  Magyar bajnoki mezzel – ami a Giro 2020 magyarországi rajtjára való tekintettel rózsaszínben készítették el – díjaztuk. A díjakat Nagy Andrea, a Tamási BringaSport alelnöke adta át. Minden indulónak és edzőiknek gratulálunk, nagyon szép eredmények születtek!

Délután a városban rendeztük a Kométa, és a Hirt Ferenc Tamási Kritérium Kupát. Szeretnénk ebből hagyományt teremteni újra, visszahozni a kerékpáros köztudatba Tamási nevét. Célunk a kerékpársport népszerűsítése, és a versenyzési lehetőség biztosítása volt leigazolt, amatőr gyermekek és felnőttek számára. A nevezéseket a Kométa Kritériumra U13-U19 korcsoportban leigazolt kategóriában, a Hirt Ferenc Kritériumra U9-Elit korcsoportban, igazolt és amatőr kategóriában fogadtuk. Rajthoz álltak többek közt a Kontekt-DKSI, a KSI, a Kőbánya, az FTC, a Lotus Cycling Team, a BVSC, a Szenyor (Mosonmagyaróvár), a Szekszárdi SZKE, a K3SE, a Superior, az ARBÖ (Ausztria),a Tamási BringaSport versenyzői.  Az útvonal: Szabadság utca-Zrínyi utca-Dózsa György utca volt. Teljes útzárat biztosítottunk a Tamási Rendőrkapitányság, a Tamási Polgárőrség és csapatunk önkénteseinek segítségével a 2080 m hosszú körpályán.

Az igazolt férfi elit korcsoportban a Hirt Ferenc Emlékkupát, az ezzel járó érmet és a 30000 Ft-os pénzjutalmat az osztrák színekben induló Eric Polansek (ARBÖ headstart ON Fahrrad) nyerte. A díjakat Hirtné Illés Katalin adta át.

Igyekeztünk minden igényt kielégíteni. Versenyzőinknek és kísérőiknek ingyenes szállást biztosítottunk, illetve ingyenes étkezést kaptak, mely reggelit-ebédet-vacsorát is tartalmazott a versenyek ideje alatt. Magyarországon egyedülálló módon közel UCI verseny szintű ellátást kaptak ez alatt a két nap alatt a szervezőktől a csapatok.

A rendezvény biztosítóit, segítségeit (a háttérszemélyzetet) folyamatosan elláttuk a verseny mindkét napja alatt: frissen hűtött ásványvizet és szendvicseket hordtunk ki az ellenőrző pontokra, illetve ebédet, vacsorát szintén biztosítottunk számukra mindkét versenynapon.

Ezúton szeretném megköszönni a rengeteg segítséget, amit a szervezés terén kaptunk: köszönet a Tamási Rendőrkapitányság dolgozóinak és a forglomirányítás parancsnokának, Tóth Nándornak, a Tamási Polgárőrségnek, az Útvonal-biztosítás a Közlekedés Biztonságáért Egyesületnek –Tamási László vezetésével- a mezőnyverseny biztosításáért. Köszönet támogatóinknak és nem utolsó sorban köszönet minden kedves segítőnknek, aki bármilyen formában kivette a részét ebből a két csodás napból!

EREDMÉNYEK

2019hét19aug00:00hét23:59Pályakerékpáros Utánpótlás Országos BajnokságTamási - Kerékpáros pályaSzakágPályaKategóriaMKSZ Országos Bajnokság

2019vas18augEgész naphét19Tamási Kerékpáros NapokTamási - Szín-Ház FestékáruházSzakágOrszágút