MTB

Parti András második lett a horvátországi C1-es XCO Samobor versenyen

BringaSport – 2016.06.17 – Június 12-én rendezték Horvátországban a C1 UCI kategóriás XCO Samobor hegyikerékpáros versenyt, amelyen két magyar bringás, Parti András (Waberer’s evopro MTB Team) és Csonka Olivér (Cube-Csömör) vettek részt. Riói olimpikonunk, Parti András ezüst érmes lett, Csonka Olivér pedig a 34. helyen zárta a versenyt.

Eredménylista >>

13428031_1304337812928126_7034898196601394394_n

“Elég kaotikusra sikerült ez a hétvége, több problémám is akadt, ami nem segített, hogy tökéletes állapotban álljak rajthoz. Pénteken a kutyám, Málna kezdte… Szegénynek belement a fülébe egy toklász, így az estét a pihenés helyett az állatorvosnál töltöttük. Másnap reggel indultunk, most a szokásostól eltérően nem a csapattal utaztam, inkább “családi” kiruccanás lett a hétvége, mivel a csapat nagy része, ezzel egy időben az Alpentouron versenyzett, csak én utaztam Samoborba. A pályajárás alkalmával, másfél kör alatt két hátsó defektet szedtem össze, amivel elfogytak a kerekeim, így a pályajárás helyett igyekeztünk megoldani a problémákat, mint például tubless gumi felfújás kompresszor nélkül stb… Szóval nem volt egy optimális szombati nap, de estére minden megoldódott, jó hangulatban vártam a versenyt” – számolt be a versenyről Parti András. “Éjszaka az eső is leesett, ami az amúgy is elég technikás pályán emelt még egy szintet. A rajtnál tudtam, hogy az osztrák Gehbauer-re kell majd figyelnem. Hamar ketten is maradtunk az élen, de volt egy futós rész, amin mindig kaptam tőle, utána viszont nehezen, de felértem rá az első pár körben. Később azonban már nem sikerült visszaküzdenem magam, így a verseny közepétől már egyedül mentem, bár az utolsó előtti körben ismét egész közel kerültem az osztrákhoz, de már nem tudtam felérni rá, végül egy biztonsági körrel bejöttem a 2. helyre. Azért örülök, Gehbauer-töl nem olyan nagy szégyen kikapni, de úgy érzem kicsivel több is van bennem.”